Verkkokaupan toimitusehdot

Verkkokauppa

VilkenJävlaCirkus Oy (y-tunnus: 3096454-8) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.
Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna Oy

Y-tunnus 2247127-6

Jaakonkatu 3 D, 00100 Helsinki

09 425 997

https://www.klarna.com/fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun asiakas tekee tilauksen verkkokaupassa ja suorittaa maksun, hän saa yleensä tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Tilausvahvistuksessa kerrotaan tilauksen tiedot, kuten tilauksen numero, tilattujen tuotteiden nimet ja määrät, toimitusosoite ja toimitustapa, tilauksen kokonaishinta ja maksutapa.
Tilausvahvistuksessa kannattaa myös ilmoittaa mahdolliset seurantatiedot ja toimitusajan arvio.
Maksuvahvistus puolestaan tarkoittaa sitä, että maksun suorittamisen jälkeen asiakas saa vahvistuksen siitä, että maksu on onnistunut ja rahat ovat siirtyneet kauppiaan tilille.
Maksuvahvistuksessa voi olla tietoja kuten maksutapa, maksun määrä ja päivämäärä.
Tilaus- ja maksuvahvistukset ovat tärkeitä asiakirjoja, joilla voidaan varmistaa tilauksen ja maksun onnistuminen.
Ne ovat myös hyödyllisiä molemmille osapuolille mahdollisten virheiden tai epäselvyyksien välttämiseksi.
Kauppiaan on tärkeää lähettää tilaus- ja maksuvahvistukset asiakkaalle mahdollisimman pian, jotta asiakas voi olla varma tilauksen onnistumisesta ja seurata sen etenemistä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet ostoskori ja kassa-sivulla. Toimitamme tilaukset postin välityksellä.
Toimitus vaihtoehtoja on kolme. Joko postipaketti, express-paketti tai kotipaketti. Toimituskulut määräytyvät tuotteiden painon mukaan.

Postipaketti toimitetaan valittavaan noutopisteeseen (esim pakettiautomaatti tai postin toimipiste)

Postipaketin toimituskulut

0-5kg: 7,90e
5-10kg: 9,90
10-50kg: 17,90
Yli 50kg 18,90

Toimitusaika

Toimitusaika verkkokaupassa riippuu useista tekijöistä, kuten tuotteen saatavuudesta, valitusta toimitustavasta ja toimitusosoitteesta.
Yleisesti ottaen toimitusaika vaihtelee 3-7 arkipäivän välillä, mutta se voi olla myös pidempi, jos tuote esimerkiksi on tilaustuote tai jos toimitusosoite sijaitsee kaukana verkkokaupan varastosta.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Emme myöskään vastaa logistiikka yrityksen aheuttamasta toimituksen viivästymisestä.
Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai ottamalla asiakkaaseen yhteyttä tilauksen jälkeen.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Verkkokaupassa asiakkailla on yleensä etämyynnin perusteella kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus, joka alkaa tuotteen vastaanottamisesta.
Peruutusoikeus tarkoittaa sitä, että asiakas voi tutustua tilaamaansa tuotteeseen kotonaan samalla tavalla kuin kivijalkakaupassa ja päättää haluaako hän pitää sen vai palauttaa sen.
Verkkokaupan tulee ilmoittaa selvästi peruutusoikeuden olemassaolosta ja sen käyttämistä koskevista säännöistä.
Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksensa ja käyttää peruutusoikeuttaan, hänen tulee ilmoittaa tästä verkkokaupalle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa verkkokaupan antamien ohjeiden mukaisesti.
Verkkokauppa on velvollinen palauttamaan asiakkaalle kaikki häneltä saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut, viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä,
kun verkkokauppa on saanut tuotteen takaisin tai kun asiakas on toimittanut näytön siitä, että hän on palauttanut tuotteen.

Pyydämme ilmoittamaan palautuksista meille ennen palautusta joko puhelimella 044 989 5623 tai sähköpostilla info@vilkenjävlacirkus.fi

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@vilkenjävlacirkus.fi tai tulostaa palauttettavien tuotteiden mukaan.
Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen.
Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen.
Palautukset tehdään Klarna-palvelun välityksellä käyttäen samaa maksutapaa kuin alunperin on käytetty.

Palautusosoite:

VilkenJävlaCirkus Oy
Haimoontie 248
03400 Vihti

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 5 euron maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi,
tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon.

Shopping Cart